Skip primary navigation
skip.tertiary.navigation

ELECTRIC MENETTELJESÍTMÉNYEK

A Jaguarra jellemző, lenyűgöző teljesítmény és menetdinamika zéró károsanyag-kibocsátással - ahogy azt egy tisztán elektromos meghajtású sport-szabadidőjárműtől elvárná!

Video lejátszása

A Jaguar járművei immár több mint nyolcvan éve ejtik ámulatba a rajongókat. Ezen a tisztán elektromos üzem sem változtat: csupán új módon biztosítja legendássá vált menetdinamikai képességeinket.

Jaguar I-Type Dynamics

JAGUAR MENETDINAMIKA

The I-PACE powertrain provides 400PS and 696Nm of usable instant torque. With built-in All Wheel Drive traction, I-PACE accelerates from 0-100 km/óra 4,8 másodperc alatt.

AKKUMULÁTOR

Az I-PACE 90kWh kapacitású akkumulátora hosszú élettartamot kínál, és képes hosszasan maximális teljesítménnyel üzemelni. Az akkumulátor a két tengely között helyezkedik el, ami alacsony tömegközépponttal ruházza fel a járművet. Ez kedvezően befolyásolja a jármű menetdinamikai képességeit, így az I-PACE hamisítatlan vezetési élményt kínál.

VILLANYMOTOROK

I-PACE is propelled by two permanent magnet synchronous electric motors integrated with the front and rear axles. These motors provide 400PS and 696Nm of useable instant torque. With built-in All Wheel Drive traction, I-PACE accelerates from 0-100 km/óra 4,8 másodperc alatt.

SEBESSÉGVÁLTÓ

Az I-PACE-nek nincs szüksége hagyományos sebességváltóra. Az egész rendszer lényege az egyszerűség. A JaguarDrive késlekedés nélküli, fenntartható gyorsítóképességet biztosít 0 - 12.000/perc fordulatszám között; a gyorsulást sebességváltás sem szakítja meg.

FÉKVEZÉRELT NYOMATÉKVEKTOR-SZABÁLYOZÁS

A nyomatékvektor szabályozás technológia az első és hátsó, ívbelső kerekek egymástól független, szabályozott fékezése révén képes módosítani a járműre ható elforgatóerőket. Ezzel maximálisan sportautós dinamikát és magabiztos vezetési élményt biztosít. A legtöbb helyzetben a hátsó ívbelső kerékre jut nagyobb féknyomás, mivel ezzel javítható a kanyarvételi képesség. Az első ívbelső kerék fékezése kifinomultabb viselkedést és hatékonyabb kanyarodást tesz lehetővé.

AKTÍV LÉGRUGÓZÁS

Az autó és az aszfalt közötti távolság csökkentésével javítható a jármű aerodinamikai jellemzői és ezáltal a hatótávolság Az I-PACE opciós aktív légrugózása tartós 105 km/óra feletti sebességnél 10 mm-rel leengedi a járművet.

ADAPTIVE DYNAMICS

Az Adaptive Dynamics rendszer a karosszériamozgást másodpercenként akár 500-szor ellenőrizve egyszerre nyújt precíz dinamikát és komfortos, fényűző rugózást. A rendszer folyamatosan elemzi a gyorsítást, a kanyarvételt, a gázpedál állását és a féktevékenységet, és az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítók gondoskodnak a felfüggesztés optimalizálásáról, ideális egyensúlyt biztosítva a kényelem, kifinomultság és dinamizmus között.

KONFIGURÁLHATÓ MENETDINAMIKA

Adaptive Dynamics rendszer megrendelése esetén a konfigurálható menetdinamikai rendszer segítségével személyre szabható az I-PACE gázérzékenysége, a kormányerő és a lengéscsillapítás keménysége. Dinamikus üzemmódban előtérbe kerül az I-PACE sportos személyisége.

Video lejátszása

ÖSSZKERÉKHAJTÁS*

Az I-PACE minden helyzetben helytáll. A teljesítmény- és nyomatékleadás azonnali, a villanymotorok alkalmazkodnak a vezető parancsaihoz, az útfelület minőségéhez és a tapadás mértékéhez.

ADAPTIVE SURFACE RESPONSE

Az összkerékhajtási rendszerek terén szerzett, páratlan szakértelmünkből építkező Adaptive Surface Response (AdSR) rendszer a jármű környezetét folyamatosan felügyelve szabályozza a villanymotor és a fékrendszer beállításait. Az AdSR aktiválását követően a teljes sebességtartományban átsegíti Önt a problémás útszakaszokon, kedvezőtlen időjárási körülményeken.

ALL SURFACE PROGRESS CONTROL

Az All Surface Progress Control egy olyan ultramodern rendszer, amely különösen nehéz menetviszonyok mellett, például csúszós útfelületen is lehetővé teszi állandó sebesség tartását. A rendszer 3,6 és 30 km/óra között üzemel, és lehetővé teszi, hogy a sofőrnek semmi másra ne kelljen ügyelnie, mint a vezetésre.

ELINDULÁS ROSSZ TAPADÁSI VISZONYOK KÖZÖTT

A Low Traction Launch rendszer optimális nyomatékszabályozást valósít meg, ha álló helyzetből indul el. A rendszer különösen nagy segítség olyan csúszós felületeken, mint a vizes fű, a hó vagy a jég. A rendszer egészen 30 km/óra sebességig aktív marad, amikor is az I-PACE zökkenőmentesen visszatér az eredetileg beállított üzemmódhoz.

FOKOZOTT FÉKENERGIA-VISSZANYERÉS

A lehető legnagyobb hatótávolság érdekében az I-PACE fokozott fékenergia-visszanyerésű rendszerrel rendelkezik, amely szinte teljes mértékben képes visszanyerni a fékenergiát. Amint felemeli lábát a gázpedálról, a rendszer regeneratív módon fékezi a járművet, és kényelmesen lelassítja az I-PACE-t, miközben az így megtermelt energiával optimalizálja az akkumulátor töltését.

FÉKEZÉS SŰRŰ FORGALOMBAN

Az I-PACE sűrű forgalomban igazán könnyedén vezethető: nincs más dolga, mint az érintőképernyőről megnövelni a regeneratív fékezés mértékét. Ezzel együtt nő a lassulás mértéke is, így a meg-megtorpanó forgalomban kiválóan szabályozható a jármű sebessége pusztán a gázpedál segítségével.

AKTÍV LAMELLÁK

A hűtési teljesítmény és az aerodinamika közötti, optimális egyensúly érdekében a hűtőrácsban elhelyezett aktív lamellák kinyitnak, ha az akkumulátor hűtésére van szükség, egyébként zárnak, csökkentve a légellenállást.

Video lejátszása

HŐSZIVATTYÚ

Az I-PACE kimagasló hatásfokú hőszivattyúja a környező levegőből és a jármű elektronikai rendszereiből nyer ki hőt. Az így nyert meleg a fűtőrendszeren keresztül ér el az utastérbe, tehermentesítve az akkumulátort, és ezáltal növelve a hatótávolságot.

Állítsa össze a Jaguar teljesítmény, a technológia és a stílus személyre szabott, felvillanyozó kombinációját.

A hivatalos EU tesztadatok az Európai Uniós előírásokkal összhangban elvégzett, hivatalos gyártói vizsgálatok eredményei. Kizárólag az összehasonlítás céljára szolgálnak. A valós üzemanyag-fogyasztási adatok, illetve az elektromos teljesítményadatok a vezetési stílustól és a környezeti feltételektől függően eltérőek lehetnek.

A teljesítményadatok nem vonatkoznak a kínai piacon forgalmazott modellekre.

Az árak tájékoztató jellegűek, frissítésük az új modellév miatt folyamatban vannak. Szíves türelmüket kérjük és pontos árak tekintetében keressék fel márkakereskedéseinket.

FELKERÜLT AZ I-RE A KORONA