Skip primary navigation

A JAGUAR HÍREI

F-PACE SVR

JAGUAR F-PACE SVR: SPORTAUTÓS TELJESÍTMÉNY, SZABADIDŐJÁRMŰVES FORMATERVEZÉS

  • Kompresszoros 5,0 literes V8-as benzinmotor 550 lóerővel, 680 Nm forgatónyomatékkal
  • 0-100km/óra gyorsulás 4,3 másodperc, végsebesség 283 km/óra
  • SVR aerodinamikai csomag egyedi első és hátsó lökhárítókkal, mélyebbre húzott küszöbökkel, valamint a hűtés és a nagysebességű stabilitás javítását, illetve a felhajtóerő csökkentését szolgáló hátsó légterelő.
  • Az SVR hangolású felfüggesztés feszesebb lengéscsillapítókat, valamint elöl 30, hátul 10 százalékkal megnövelt rugórátájú rugókat alkalmaz
  • Kistömegű 21 colos (opcióként 22 colos) kovácsolt keréktárcsák elöl-hátul eltérő szélességű kivitelben a jobb vezethetőség és tapadás érdekében
  • Hátsó elektronikus aktív differenciálmű az optimális tapadás és menetdinamika érdekében
  • Megerősített fékrendszer elöl 395, hátul 396 mm átmérőjű féktárcsákkal
  • Az erőteljes Jaguar SVR hangzást biztosító, változó szeleppel szerelt aktív kipufogórendszer 6,6 kg tömegcsökkentést biztosít, valamint az ellennyomást csökkentve javítva a teljesítménykifejtést
  • Vékony szerkezetű sportülések elöl és hátul, egyedi rombusz alakú steppeléssel és dombornyomott SVR logóval.
  • Sportos váltókar a forgótárcsás előválasztó helyett, SVR kormánykerék alumínium váltófülekkel
  • Egyedi hangolású Quickshift sebességváltó, elektromos szervokormány, Adaptive Dynamics, nyomatékvektor szabályozás, dinamikus stabilitáskontroll és összkerékhajtási rendszerek.
  • A Nagy-Britanniában 74 835 fonttól megvásárolható F-PACE SVR 2018 nyarától rendelhető. Az elérhetőség, és a hazai árak iránt érdeklődjön helyi márkakereskedőjénél. Az érdeklődők már most regisztrálhatnak.
FILM MEGTEKINTÉSE


New York, 2018. március 27. – A Jaguar F-PACE modellt, a 2017-es Világ Év Autója és Világ Év Dizájnja díjak nyertesét alávetették az SVR kezelésnek, így megszületett minden idők leggyorsabb és legerősebb F-PACE szabadidőjárműve, amely továbbfejlesztett futóművel és aerodinamikai jellemzőkkel biztosítja a lehető legélvezetesebb vezethetőséget minden körülmények között.

A Special Vehicle Operations (SVO) részleg 44 százalékos teljesítménynövelő kezelésnek vetette alá a modellt, az F-PACE SVR kompresszoros 5.0 V8 benzinmotorja 550 lóerőt és 680 Nm forgatónyomatékot ad le. Ezzel a teljesítménnyel állóhelyzetből 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, a végsebesség 283 km/óra.

„Az F-PACE SVR a motorteljesítményéhez méltó vezethetőséget és dinamizmust kínál. A sport-szabadidőjármű minden rendszere különleges hangolást kapott, a kormányzástól az egyedi konfigurációjú felfüggesztésig, az eredmény pedig egy olyan jármű, amely az F-PACE modellcsalád és az SVR típusok legkiválóbb jellemzőit egyesíti magában.”
Mike Cross, a Jaguar Land Rover járműintegritásért felelős főmérnöke

A módosított aerodinamikai elemek között megtalálhatók a nagyobb első légbevezető nyílások, a légcserenyílások a kerékdobon, amelyek a kerékíven belüli nyomást hivatottak csökkenteni, emellett mérséklik a felhajtóerőt, extra hűtési teljesítményt biztosítanak, valamint hozzájárulnak a modell nagysebességű stabilitásához. Ezen túlmenően egyedi kerékív-toldatok és küszöbborítások ruházzák fel hamisítatlan, aszfaltra lapuló erővel az SVR modellt.

Szintén egyedi kivitelű az SVR motorházfedél, amelynek szellőzőnyílásai segítenek elvezetni a forró levegőt a motortérből, valamint látványosan emlékeztetnek az SVR menetdinamikai képességeire.

Hátul különleges légterelő és új lökhárító határozza meg a modell megjelenését, utóbbiban kapott helyet az aktív kipufogórendszer négy végcsöve. Szintén a lökhárítóban alakították ki azokat az oldalsó aerodinamikai elemeket, amelyek a jármű farától távol vezetik el a légáramlatokat, ezzel javítva a karosszéria légellenállását.

A módosított felfüggesztés elöl 30, hátul 10 százalékkal feszesebb, progresszív tekercselésű rugókat kapott, a speciális kanyarstabilizátor 5 százalékkal csökkenti a karosszéria oldaldőlését.

Az új, kistömegű 21 (opcióként 22) colos, kovácsolt könnyűfém keréktárcsák hátul 25 mm-rel szélesebbek, mint elöl, ami ugyancsak hozzájárul az SVR tökéletesített vezethetőségéhez. A 22 colos keréktárcsák elöl 2,4, hátul 1,7 kilogrammal könnyebbek; egyedi kialakításuk révén több hűtőlevegő jut a 395 mm-es első és 396 mm-es hátsó féktárcsákra. Az első és hátsó féktárcsák egyaránt két részből állnak; az így elért tömegcsökkentés is hozzájárul az SVR dinamikus vezethetőségéhez.

Az F-PACE SVR a Jaguar aktív kipufogórendszerét is megkapta. A variálható szeleppel szerelt rendszer karizmatikus hangzása mellett szabadabb légáramlást is biztosít, így fontos szerepet játszik az SVR modell fokozott menetdinamikai képességeiben. Az SVR kipufogó rendszere 6,6 kilogrammal könnyebb az F-PACE alapkivitelű kipufogójánál.

Az SVR modell az első F-PACE, amely megkapta a Jaguar elektronikus aktív hátsó differenciálművét (EAD), kiegészítve a modell eleve teljes körű, fejlett technológiai arzenálját. Az állandó összkerékhajtási rendszer intelligens hajtáslánc-dinamikai (IDD) vezérlő technológiáját úgy optimalizálták, hogy a lehető legteljesebb mértékben kiaknázza az EAD képességeit, miközben az Adaptive Dynamics felfüggesztés, az elektromos szervokormány (EPAS) és a dinamikus üzemmód-szabályozás rendszerek egytől egyig egyedi vezérlő szoftvert kaptak az SVR fedélzetén. A dinamikus üzemmód aktiválásával gyorsabbá válnak a sebességváltások, harapósabbá a gázreakció, míg a közvetlenebb kormányzás minden körülmények között magával ragadó vezetési élményt szavatol.

Az F-PACE SVR utasterében vékony szerkezetű első sportüléseket találunk, amelyek fokozott oldaltartásuk mellett egyedi, rombusz alakú steppelésükkel és a dombornyomott SVR logóval hívják fel magukra a figyelmet. Szintén egyediek a hátsó ülések, igazodva az első erősen mélyített kiviteléhez, a szabadidőjármű sportos hangulatát a sportos sebességváltó kar teszi teljessé. Végezetül említést érdemel az SVR kormánykerék, amelyen határozott tapintású alumínium váltófülek találhatók.

Akármilyen dinamikus is, az SVR megőrizte a PACE modellcsalád minden tagjára jellemző, eredendő praktikumot és sokoldalúságot. A csomagtartó alaphelyzetében 650 literes, ugyanannyi, mint az alapkivitelű F-PACE modelleké. A Jaguar szabadidőjárműve fedélzetén az utasok a legmodernebb kapcsolódási és szórakoztató technológiák előnyeit élvezhetik. A 4G fedélzeti WiFi hálózatra akár 8 készülék csatlakozhat egyszerre; az autó alaptartozéka a 10 colos érintőképernyővel szerelt, fejlett Touch Pro infotainment rendszer, valamint a 12,3 colos HD digitális műszeregység.

A modell sportos természetét négyféle belső színkombináció (Red / Jet öltésekkel, Light Oyster / Jet öltésekkel, Siena Tan / Jet öltésekkel, illetve Jet / Light Oyster öltésekkel) hangsúlyozza ki.

A Jaguar Land Rover megalapozott terepalkalmasságára építve az F-PACE SVR fejlett technológiák sokaságával gondoskodik a felszíntől függetlenül kiemelkedő vezethetőségről. Az intelligens hajtáslánc-dinamikai rendszerrel szerelt összkerékhajtás, az All Surface Progress Control rendszer, valamint az Adaptive Surface Response funkció révén a szabadidőjármű minden helyzetben, minden körülmények között helyt áll.
Az érdeklődő ügyfelek a www.jaguar.hu oldalon regisztrálhatnak: a 'Tájékoztatást kérek' gombot megnyomva további információkhoz juthatnak, ha pedig a 'Szeretnék egyet' gombot nyomják meg, hamarosan felkeresi őket márkakereskedőjük további egyeztetés céljára.

TÁJÉKOZTATÁST KÉREK SZERETNÉK EGYET

Az árak tájékoztató jellegűek, frissítésük az új modellév miatt folyamatban vannak. Szíves türelmüket kérjük és pontos árak tekintetében keressék fel márkakereskedéseinket.

FELKERÜLT AZ I-RE A KORONA